Δικαιολογίες αναβολής έναρξης της γυμναστικής

2Όλοι έχουμε ακούσει ότι οι άνθρωποι που ασκούνται είναι πιο υγιείς. Εμφανίζουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν καρδιοπάθεια, διαβήτη και ορισμένα είδη καρκίνου, κοιμούνται καλύτερα και αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι και ενεργητικοί.
Ένα γυμνασμένο σώμα δείχνει και καλύτερο. Ωστόσο, όταν έρθει η ώρα να γυμναστούμε, πολλοί από μας έχουμε αρκετές δικαιολογίες για να μην το κάνουμε-λίγο χρόνο, λίγη ενέργεια ή απλά δεν μας αρέσει η άσκηση.

«Δεν έχω χρόνο»
Είσαι πραγματικά τόσο απασχολημένος που δεν μπορείς να στριμώξεις στο πρόγραμμα σου τη γυμναστική; Μήπως ξοδεύεις το χρόνο σου σε πράγματα που δεν αποτελούν προτεραιότητες;
Αν χρησιμοποιείς συχνά την έλλειψη χρόνου σαν δικαιολογία για την απουσία σου από το γυμναστήριο κάνε στον εαυτό σου μερικές από τις παρακάτω ερωτήσεις:
• Πόση ώρα παρακολουθείς τηλεόραση καθημερινά;
• Πόση ώρα περιμένεις στην ουρά;
• Πόση ώρα μιλάς στο τηλέφωνο;

• Πόσηώρα είσαι στο facebook;
• Πόση ώρα είσαι κολλημένος στην κίνηση;
Απάντησε σε αυτές ή σε άλλες που εσύ πιστεύεις ότι σου σπαταλούν χρόνο, άθροισε τα λεπτά που συγκεντρώνεις και αφιέρωσε τα στη γυμναστική σου. Αν γεμίζεις ασφυκτικά την ημέρα σου και δεν υπάρχει πραγματικός χρόνος για σένα, τότε πιέζεσαι υπερβολικά και πάνω από τα ανθρώπινα όρια. Το σώμα και το μυαλό χρειάζονται εξάσκηση και ξεκούραση για να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Ρύθμισε το χρόνο σου και βρες τον τρόπο να εισάγεις τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου.

«Είμαι πολύ κουρασμένος»
Η άσκηση σου δίνει περισσότερη ενέργεια. Όταν αρχίσεις να κινείσαι η κούρασή σου θα αρχίσει να εξαφανίζεται. Βοηθάς στην απελευθέρωση των ενδορφινών-ορμονών που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλύτερα. Ξεκίνα ήπια και έξυπνα ένα πρόγραμμα άσκησης δίνοντας χρόνο προσαρμογής στο σώμα σου ξεπερνώντας την αρχική κούραση.

«Δεν βλέπω αποτελέσματα»
Μήπως έχεις προσθέσει δίπλα την λέξη «γρήγορα»; Όμως έχεις ποτέ αναλογιστεί γιατί δεν βλέπεις αποτελέσματα; Μήπως γιατί δεν ασκείσαι συχνά; Μήπως γιατί ενώ ασκείσαι θεωρείς ότι μπορείς να τρως τα πάντα; Μήπως γιατί περιμένεις άμεσα αποτελέσματα; Θέσε ρεαλιστικούς στόχους χωρίς πιεστικά χρονοδιαγράμματα ως προς την επίτευξή τους.

«Δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω»
Δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζεις. Δεν είναι δική σου δουλειά και σίγουρα δεν αποτελεί δι- καιολογία να αναβάλεις τη έναρξη της γυμναστικής. Μπορείς να απευθυνθείς σε έναν πιστοποιημένο προπονητή του γυμναστηρίου, που θα συντάξει για σένα ένα ατομικό πρόγραμμα άσκησης σύμφωνα με τις ανάγκες σου, που μπορείς να εκτελείς απλά και εύκολα.

«Μεγάλωσα...»
Ενώ κάθε φορά που σε ρωτούν την ηλικία σου, ίσως «κρύβεις» 2-3 χρονάκια, όταν πρόκειται για να γυμναστείς, ξαφνικά και χωρίς δεύτερη σκέψη, προσθέτεις μερικά χρονάκια παραπάνω στην πραγματική σου ηλικία, προκειμένου να την... αποφύγεις. Η ατάκα «που να τρέχω εγώ τώρα στα γυμναστήρια, έχω ήδη γεράσει», ούτε καν ευσταθεί, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, καθώς, η άσκηση αποτελεί το καλύτερο «γιατρικό» για κάθε ηλικία προσφέροντάς μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

«Δεν έχω παρέα»
Αν έχεις ανάγκη από συντροφιά όσο θα γυμνάζεσαι, δεν έχεις παρά να ψάξεις ανάμεσα σε φίλους και συναδέλφους σου καθώς σίγουρα όλο και κάποιος θα ψάχνει κάτι ανάλογο με εσένα. Βέβαια το γυμναστήριο αποτελεί ένα χώρο που σίγουρα θα γνωρίσεις νέους ανθρώπους και θα κάνεις νέους φίλους.

«Βαριέμαι τη γυμναστική»
Μήπως βαριέσαι ένα συγκεκριμένο είδος γυμναστικής; Αν δεν σου αρέσει να τρέχεις, δοκί- μασε το ποδήλατο ή το σχοινάκι ή ακόμη κάποιο ομαδικό πρόγραμμα. Μην απορρίπτεις έτσι γενικά και αόριστα τη γυμναστική χωρίς πρώτα να ψάξεις τι πραγματικά σου αρέσει και τι όχι. Γυμνάσου έξυπνα!

«Έχω πολύ άγχος»
Σύμφωνα με έρευνες η σωματική αύξηση αυξάνει την παραγωγή των ενδορφινών, οι οποίες δρουν κατά της κατάθλιψης, του στρες και του άγχους και ανεβάζουν τη διάθεση. Μετά τη γυμναστική θα νιώσεις πως έχεις ξαλαφρώσει από το βάρος των προβλημάτων.

Newsletter

Επικοινωνία

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  +30 210 96 25 411
  +30 210 96 00 882
  +30 210 96 25 634
  Βουλιαγμένης 8Α κ Θάσου 7-9 Α.Γλυφάδα, 166 75