Συνέχισε την προσπάθεια

7• Αντιμετωπίστε τη γυμναστική ως δεδομένο 

Είναι αστείο το πόσοι άνθρωποι βουρτσίζουν, καθημερινά τα δόντια τους, ή δεν χάνουν το ραντεβού τους για μασάζ, αλλά δεν μπορούν να βάλουν στην καθημερινότητά τους την επίσκεψη στο γυμναστήριο. Η αλήθεια είναι ότι, μετά το πρώτο διάστημα, και μόλις αρχίσεις να βελτιώνεσαι, η γυμναστική μπορεί να είναι εξίσου διασκεδαστική με μία επίσκε- ψη στο κομμωτήριο. 


• Φέρε τις ασκήσεις στα μέτρα σου
Μην βάζεις στόχους που ουδεμία σχέση έχουν με σένα και την φυσική σου κατάσταση. Μείνε επικεντρωμένος στον εαυτό σου, στον προσωπικό σου ταξίδι, και τους λόγους για τους οποίους αποφάσισες να γυμναστείς. 


• Βρες παρέα, παρακίνησε κι άλλους
Είναι πολύ βοηθητικό, ειδικά αν ξεκινάτε γυμναστήριο. Συνήθως ο λόγος που παραμελείς τις προπονήσεις είναι το γεγονός ότι δεν νιώθεις ιδιαίτερα άνετα. Η άσκηση με έναν δικό σου άνθρωπο, σου δημιουργεί και την υποχρέωση να μην τον αφήσεις μόνο του, αλλά και την οικειότητα που χρειάζεσαι με τον χώρο. 


• Μην είσαι σκληρός με τον εαυτό σου 

Μην περιμένεις ότι θα μπορείς να κάνεις, εξαρχής, όλες τις ασκήσεις. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς και την επόμενη φορά, πρόσθεσε μία με δύο επιπλέον. Το ίδιο ισχύει και με τον αριθμό των επισκέψεών σου στο γυμναστήριο: ξεκίνησε με 2- 3 φορές την εβδομάδα και, στην πορεία, πρόσθεσε κι άλλες. 


• Γράψε το στόχο σου σε χαρτί 

Θέλεις να χάσεις βάρος; Να κοιμάσαι καλύτερα; Να έχεις περισσότερη ενέργεια; Να αποκτήσεις δύναμη και αντοχή; Γράψε το στόχο σου σε ένα χαρτί. Αποτύπωσε κάθε προπόνηση, τις επιδόσεις σου, γράψε τα λάθη σου, τις διατροφικές «ζαβολιές», ζήτα τη βοήθεια του προπονητή σου. 


• Επιβράβευσε τον εαυτό σου

Μετά από κάθε προπόνηση ξεκουράσου, δίνοντας χρόνο στο σώμα και το μυαλό σου να αναπληρώσει την χαμένη ενέργεια. Όρισε μια μέρα της εβδομάδας ως «ημέρα ελευθερίας» για να κάνεις αυτό που επιθυμείς χωρίς τύψεις και ενοχές. Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου κάθε φορά που πετυχαίνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό για σένα στόχο!

• Δεν τα καταφέρνεις πάντα; Δεν πειράζει. Μην τα παρατάς! 

Ακόμη και αν δεν έχεις τηρήσει ευλαβικά το πρόγραμμα γυμναστικής που πρέπει να ακολουθήσεις, μην ανησυχείς. Αν καταβάλεις το 30% της προσπάθειας σου μια μέρα δε σημαίνει ότι δεν έκανες κάτι, μπορείς να συνεχίσεις την επόμενη τηρώντας το πρόγραμμα σου. Έχοντας στο μυαλό σου ότι κάθε μέρα χτίζεις θα έχεις φτάσει στους 3 μήνες να βελτιώσεις τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό σε ένα τουλάχιστον επίπεδο. 


• Βαριέσαι να πας για γυμναστική; Καταπολέμησε το!

Το βρίσκεις δύσκολο να ενεργοποιηθείς για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής; Βαριέσαι να σηκωθείς για να πας στο γυμναστήριο; Ακόμη και οι πιο τακτικοί αθλούμενοι μερικές φορές νιώθουν να βαριούνται. Το να μην έχεις τον αρχικό ενθουσιασμό, το να χάνεις συνέχεια προπονήσεις με χίλιες δύο αιτιολογίες είναι σημάδια ότι πρέπει να κάνεις τις ανάλογες ρυθμίσεις για να ξαναμπείς στη γυμναστική! 


• Ποικιλία

Εάν είσαι προσηλωμένος σε μια δραστηριότητα π.χ. βάρη μπορείς να την αλλάξεις με άλλες του ίδιου ή και διαφορετικού που θα σου προσφέρουν ποικίλα οφέλη. 


• Κάνε διάλειμμα.
Μερικές φορές πραγματικά χρειάζεσαι ξεκούραση. Σε αυτή την περίπτωση μείωσε την προπόνηση ή αντικατέστησε την με άλλες αγαπημένες σου παλαιότερες ίσως αθλητικές δραστηριότητες.

Newsletter

Επικοινωνία

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  +30 210 96 25 411
  +30 210 96 00 882
  +30 210 96 25 634
  Βουλιαγμένης 8Α κ Θάσου 7-9 Α.Γλυφάδα, 166 75