Tι κερδίζω με τη γυμναστική;

1• Βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος
Η τακτική άσκηση (τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα με ελάχιστη διάρκεια 20 λεπτών) ενδυναμώνει την καρδιά σου, την αναπνευστική λειτουργία και την αερόβια ικανότητα.

• Βελτίωση χοληστερόλης
Η συστηματική άσκηση επηρεάζει τη συγκέντρωση χοληστερόλης στο αίμα και βοηθά στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL) και των τριγλυκεριδίων, αυξάνοντας το ποσοστό της καλής χοληστερόλης (HDL). Εάν κάνεις συστηματικά αερόβιες ασκήσεις, ελαχιστοποιείς τις πιθανότητες να έχεις αυξημένη χοληστερόλη. Η προπόνηση με αντιστάσεις έχει θετική επίδραση στη μείωση χοληστερόλης (LDL) ιδιαίτερα όταν το πρόγραμμα εκγύμνασής σου περιλαμβάνει μέτριες αντιστάσεις με πολλές επαναλήψεις αντί για υψηλή αντίσταση και λίγες επαναλήψεις.

• Μείωση της αρτηριακής πίεσης
Η τακτική αεροβική άσκηση συνδυάζεται με μακροπρόθεσμη μείωση της μεγάλης και της μικρής αρτηριακής πίεσης κατά 4 και κατά 2.5 mmΗg αντίστοιχα.
Οι μειώσεις αυτές από μόνες τους ελαττώνουν σημαντικά τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, εάν αναλογιστεί κάποιος ότι μείωση της συστολικής πίεσης κατά 2 mmΗg μειώνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό κατά 14% και τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο κατά 9%.

• Βελτίωση σωματικής σύστασης / Μείωση βάρους
Βελτιώνεται η σωματική σου σύσταση, το βάρος διατηρείται στα επιθυμητά επίπεδα, καίγοντας περισσότερες θερμίδες ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας. Αυξάνεται ο βασικός σου μεταβολισμός μειώνεται το λίπος και ενισχύεται το μυϊκό σου σύστημα.

• Ανθεκτικά οστά
Με την άσκηση βελτιώνεται η σύσταση των οστών, με αποτέλεσμα την καταπολέμηση της οστεοπόρωσης που ταλαιπωρεί κυρίως τις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

• Βελτίωση της διάθεσης
Η βελτίωση της καρδιαγγειακής λειτουργίας και η έκκριση χημικών ουσιών στον οργανισμό, μέσω της άσκησης, έχει άμεση επίδραση στη διάθεση σου. Η ευχάριστη διάθεση συνδέεται με χημικές ουσίες που εκκρίνονται στον εγκέφαλο και επιδρούν στην ψυχολογική σου κατάσταση.

• Μείωση του άγχους
Η άσκηση σε βοηθά να «αποκλείσεις» από τη σκέψη σου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (όσο διαρκεί η άσκηση και για λίγο χρόνο μετά) τα όποια προβλήματα και ανησυχίες σε απασχολούν, με αποτέλεσμα να «απαλλάσσεσαι» και από το άγχος.

• Ικανοποίηση από την επίτευξη στόχων της άσκησης
Κάθε μορφή άσκησης έχει ένα στόχο, η επίτευξη του οποίου σου δίνει ικανοποίηση και αποτελεί βασικό παρακινητικό παράγοντα για την μελλοντική συνέχιση της άσκησης.

• Βελτίωση της αυτοεκτίμησης
Η βίωση θετικού συναισθήματος και η επίτευξη του στόχου επί της άσκησης καλλιεργεί θετικά συναισθήματα για τον εαυτό σου και αυξάνει την αυτοεκτίμησή σου.

• Βελτίωση της αυτό-εικόνας
Η άσκηση συνδέεται άρρηκτα με την σωματική κατάσταση και εμφάνιση σου καθώς βελτιώνει την εξωτερική σου εικόνα. Η εξωτερική εμφάνιση επηρεάζει την εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου, ενισχύοντας το συναίσθημα αποδοχής και ευχαρίστησης για την εμφάνισή σου.

• Αυξημένα επίπεδα ενέργειας
Η θετική διάθεση που πηγάζει από την άσκηση, η αυξανόμενη αυτοεκτίμηση και ικανοποίηση, αποτελούν στοιχεία για την πα- ραγωγή σωματικής και ψυχολογικής ενέργειας. Γίνε πιο κινητικός και λειτουργικός, περισσότερο παραγωγικός και αποδοτικός.

• Θετική σκέψη
Απόκτησε θετική σκέψη απέναντι στην υγεία σου, την καριέρα σου και περιφρόνησε το άγχος που σε μαστίζει καθημερινά.

• Εξυπνάδα
Αδιαφιλονίκητα, η άσκηση συμβάλλει στη βελτίωση του κυκλοφορικού με αποτέλεσμα να αυξάνεται τυπικά το IQ, κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
• Νίκησε τη φθοροποιό δύναμη του χρόνου. Μείνε για πάντα νέος!
• Έρευνες έχουν δείξει ότι για κάθε ώρα που γυμνάζεσαι κερδίζεις έως και 2,6 ώρες ζωής.
• Η σωματική δραστηριότητα σου δίνει τη δυνατότητα να καθυστερήσεις διάφορες μορφές καρκίνου ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο να προσβληθείς από καρδιακές παθήσεις, υπέρταση, οστεοπόρωση, παχυσαρκία, διαβήτη τύπου ΙΙ και οστεοαρθρίτιδα.
• Διατηρώντας τα επίπεδα καρδιοαναπνευστικής αντοχής, δύναμης και ευλυγισίας υψηλά, ελαχιστοποιείς τις πιθανότητες να χρειαστείς ιατρική φροντίδα.
• Η αύξηση της δύναμης σε βοηθάει να βελτιώσεις τη νευρομυϊκή σου συναρμογή.
• Η άσκηση κάνει τη ζωή σου πιο ποιοτική. Καταπολεμά την αϋπνία, ενισχύει την πνευματική διαύγεια και βοηθά στη μείωση της κατάθλιψης και της άνοιας.

Newsletter

Επικοινωνία

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  +30 210 96 25 411
  +30 210 96 00 882
  +30 210 96 25 634
  Βουλιαγμένης 8Α κ Θάσου 7-9 Α.Γλυφάδα, 166 75